.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارش باران در شمال كشور

سازمان هواشناسي كشور اعلام كرد: نقشه‌هاي پيش‌يابي براي دو روز آينده گذر متناوب امواج كوتاه و كم دامنه تراز مياني جو را از بخش‌هاي شمالي كشور نشان مي‌دهد كه سبب افزايش ابر، وزش باد، كاهش نسبي دما و در برخي نقاط بارش‌هاي پراكنده در استان‌هاي واقع در غرب، شمال غرب، شمال، دامنه‌هاي البرز و شمال شرق كشور خواهد شد.

در روزهاي شنبه و يكشنبه به غير از سواحل شمالي كشور كه در برخي نقاط بارش‌هاي خفيف (به ويژه در روز شنبه) پيش‌بيني مي‌شود، در ساير نقاط كشور آسمان صاف تا نيمه ابري خواهد بود و پديده‌ي قابل ذكري مشاهده نخواهد شد. از روز دوشنبه با نزديك شدن يك سامانه بارش‌زاي ديگر از سمت غرب به كشور، بتدريج افزايش ابر و بارش‌هاي پراكنده و رعد و برق در غرب، شمال غرب، شمال، ‌دامنه‌هاي البرز و شمال شرق رخ خواهد داد و از دماي هوا نيز به طور محسوسي كاسته خواهد شد.

آسمان استان‌هاي گيلان، گلستان و مازندران در روز جمعه نيمه ابري تا ابري در پاره‌اي نقاط با بارش پراكنده و در روز شنبه كمي ابري تا نيمه ابري در پاره‌اي نقاط مه‌آلود در بعد از ظهر با بارش خفيف باران خواهد بود.
سازمان هواشناسي كشور آسمان استان خراسان رضوي را در روز جمعه كمي ابري تا نيمه ابري در پاره‌اي نقاط با وزش باد و در روز شنبه صاف گاهي با وزش باد پيش‌بيني كرد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.